INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Artykuły


Ustawodawca zastawia pułapki

Krzysztof Loga-Sowiński, 2016-12-15
     

W poprzednim artykule pt. „Ścieżka dochodzenia… praw pasażerów lotniczych” wspomniałem, że do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości (ETS) trafiło ponad 80 spraw związanych z Rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 roku, ustanawiające wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów. Powodem tego stanu rzeczy nie jest tylko korzystanie przez pasażerów z najpewniejszej metody dochodzenia ich praw, jaką jest droga sądowa, ale w równym stopniu ilość pułapek, czyli przemilczeń, niejasności i nieścisłości znajdujących się w wyżej wymienionym akcie prawnym Unii Europejskiej (UE).

 

 

Pełna treść opracowania dostępna jest w 

Rynek lotniczy / Publikacje

 

 

 

 

 

Tagi:

Finanse | Komisja Europejska | Komunikacja | Linie lotnicze | Opóźnienia | Pasażer | Pomoc | Praca | Prawo | Przepisy | Sąd


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony