INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Artykuły


Komentarz tygodnia 15.12-21.12.2016

Marek Serafin, 2016-12-23
     

Idą zmiany

Jeszcze dwa lata temu wydawało się, że podział na dwa główne modele biznesowe linii lotniczych - sieciowy (tradycyjny) i tani ma charakter dość sztywny i zmiany będą następowały, w ramach danego modelu, bez łamania zasad i reguł podstawowych. Wielu obserwatorów, my również, podkreślało, że ogromne sukcesy Ryanaira to, w bardzo znacznym stopniu, zasługa ścisłego trzymania się kanonu zasad działania ultra-taniej linii. Natomiast w przypadku linii sieciowych, główne zmiany miały wynikać z procesów konsolidacyjnych. Zarówno o charakterze właścicielskim, jak i handlowym - umowy Joint Venture pomiędzy gigantami z różnych kontynentów.

 

 

Pełen komentarz dostępny jest w zakładce

Branża / Komentarz tygodnia

 

 

 

 

 

Tagi:

Inwestycje | Komunikacja | Konkurencja | Linie lotnicze | Lotnisko | Lotnisko Gdańsk | Oferowanie | Połączenia | Popyt | Praca | Rozwój | Tanie linie | Umowa


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony