INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Jakie jest najlepsze rozwiązanie problemu ograniczonej przepustowości lotniska Chopina?

rozbudowa istniejącej sieci lotnisk

budowa nowego CPL

rozbudowa Modlina

duopol Modlin-Chopin

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Wiadomości


FedEx: niemal połowa polskich konsumentów (45%) deklaruje chęć wysyłki prezentów świątecznych

2017-11-29
     

Pożegnaj się z przedświątecznymi korkami: niemal połowa polskich konsumentów (45%) wolałaby przesłać prezenty świąteczne, aby przesyłka dotarła bezpośrednio do ich przyjaciół i rodziny. Zgodnie z badaniem zleconym przez FedEx Express, ponad jedna trzecia polskich konsumentów (35%) zdecydowanie zamierza przesłać w te święta podarunek bliskim znajomym i członkom rodziny.

 

Badanie wykazało, że najważniejsze czynniki to odległość (64%) i zaskoczenie (24%), natomiast kolejne to wygoda i oszczędność czasu (odpowiednio po 22%), zgodnie z odpowiedziami ankietowanych, którzy zdecydowanie zamierzają w tym roku przesłać świąteczny podarunek pocztą. Najważniejsze wnioski to: wielu ankietowanych co do zasady chce przesyłać podarunki bliskim znajomym (12%) lub młodszym członkom rodziny, np. własnym dzieciom (14%), podczas gdy o wiele mniej osób przesłałoby podarunek swoim dziadkom (5%).

 

- W dzisiejszych czasach podarunki od Świętego Mikołaja są dostarczane wprost do domu. Wyniki badania można postrzegać jako szerszą zmianę w kierunku sprzedaży internetowej, a wiele firm przygotowuje się, by zadowolić zmieniające się gusta i przyzwyczajenia konsumentów, mówi Łukasz Wróbel, MD Ground Operations Polska.

 

- Badanie wykazuje, że konsumenci w każdym wieku postrzegają obecnie Boże Narodzenie jako wspaniałą okazję do kupowania w Internecie prezentów, którymi chcą zaskoczyć swoich najbliższych- szczególnie tych, którzy mieszkają daleko.

 

Okres poprzedzający święta Bożego Narodzenia to najbardziej pracowity czas w roku w firmach zajmujących się wysyłką ekspresową. Wolumen jest napędzany przez rozwój handlu elektronicznego, przy czym największa kumulacja popytu przypada na poniedziałki. Firma FedEx spodziewa się rekordowej liczby przesyłek w swojej globalnej sieci w trakcie szczytu sezonu wysyłkowego przed świętami w 2017 roku. W całym sezonie przewiduje się wolumeny rzędu 380-400 milionów paczek, wliczając trzy poniedziałki przypadające na okres szczytowy, kiedy to wolumen wysyłek będzie dwukrotnie przekraczał dzienną średnią.

 

- W dzisiejszym cyfrowym świecie zakupy internetowe mogą służyć do pogłębiania relacji i ułatwiania dzielenia się świąteczną radością. Boże Narodzenie to czas dzielenia się, a wszystko to może mieć miejsce dzięki nowoczesnej technologii i setkom tysięcy kurierów na całym świecie, dodaje Łukasz Wróbel.

 

Dodatkowe informacje o sezonie świątecznym znajdują się pod adresem:

http://about.van.fedex.com/newsroom/2017peakvolumes/

 

 

Źródło: FedEX

Zdjęcie: Piotr Piekut, www.epwa.pl 

 

 

 

 

 

Tagi:

FedEx | Paczki | Badanie | Popyt | Święto


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl




Home | O nas | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony