INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Jakie jest najlepsze rozwiązanie problemu ograniczonej przepustowości lotniska Chopina?

rozbudowa istniejącej sieci lotnisk

budowa nowego CPL

rozbudowa Modlina

duopol Modlin-Chopin

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Wiadomości


DHL rozszerza działalność e-commerce na skalę międzynarodową

2018-04-16
     

Globalna platforma informatyczna umożliwi zarządzanie zamówieniami na całym świecie. Nowe centra realizacji znajdują się w Wielkiej Brytanii, obu Amerykach i krajach Azji Południowo-Wschodniej.

 

Dywizje DHL Parcel i DHL eCommerce oferują detaliczną sprzedaż online, zaspokajając potrzeby handlu elektronicznego m. in. dzięki posiadaniu globalnej platformy informatycznej i nowym centrom realizacji, znajdującymi się w Wielkiej Brytanii, obu Amerykach i krajach Azji Południowo-Wschodniej.

 

Dzisiejszy rynek e-commerce stawia wysokie wymagania sprzedawcom detalicznym w celu zapewnienia terminowych dostaw, bez zwiększania kosztów. Jest to trudne do zrealizowana dla większości sprzedawców, ponieważ często brak im kapitału finansowego lub umiejętności samodzielnego zarządzania wszystkimi aspektami, które są bardzo złożone przy prowadzeniu własnej działalności. Firma DHL zbudowała nową platformę informatyczną, która zapewnia bezproblemowy dostęp do sieci centrów oraz jest ściśle zintegrowana z systemami wysyłkowymi, aby umożliwić klientom spełnienie ich wymagań, dotyczących realizacji zamówienia i wysyłki w znacznie efektywniejszy sposób. Firma DHL inwestuje w platformę, a także w rozbudowę centrów realizacji zamówień na głównych rynkach międzynarodowych, umożliwiając sprzedawcom detalicznym bezpośredni kontakt z konsumentami na całym świecie.

 

"Bez sprawnych i niezawodnych procesów logistycznych obecny boom na handel przez internet byłby niemożliwy do pomyślenia. Czynności fizyczne związane z magazynowaniem towarów, ich kompletacją i pakowaniem, dostawą międzynarodową i bezpośrednio do drzwi użytkownika na wskazany adres - oferujemy powyższe usługi z jednego miejsca i na większą liczbę rynków na świecie - mówi Jürgen Gerdes, Dyrektor Generalny Post-eCommerce-Parcel w Deutsche Post DHL Group. Poprzez dalszy rozwój naszego portfela zamówień będziemy w stanie jeszcze bardziej pomóc właścicielom sklepów internetowych wykorzystać możliwości w zakresie nowych regionów i czerpać korzyści finansowe z globalnego boomu na handel elektroniczny ".

 

Z istniejącymi centrami obsługi w USA, Meksyku, Kolumbii, Hong Kongu, Indiach, Australii, Niemczech, a obecnie w Wielkiej Brytanii i Azji Południowo-Wschodniej, firma DHL będzie obecna na głównych rynkach e-commerce i ulegnie dalszej ekspansji w przyszłości. Położony w pobliżu Londynu, zajmujący powierzchnię około 6.500 metrów kwadratowych, najnowszy dodatek do centrów sieci realizacji zamówień w angielskim miasteczku Radlett, ma wielki potencjał do obsługi wysyłek jeszcze w tym samym dniu dla obszaru całego Londynu ze względu na dogodne połączenia komunikacyjne. Oprócz centrum w Radlett, DHL pracuje nad rozszerzeniem działalności swoich centrów realizacji na inne rynki europejskie, takie jak Holandia, Polska czy Szwajcaria.

 

Nowa platforma informatyczna umożliwia firmie DHL zapewnienie sprzedawcom internetowym dostępu do wszystkich ważnych regionów w zakresie e-commerce. Zapewnia to prostą i bezpieczną synchronizację danych, a także łatwe połączenie z nowymi lokalizacjami lub regionami. „Sprzedawcy internetowi nie muszą szukać nowych partnerów logistycznych, jeśli chcą rozszerzyć swój międzynarodowy zasięg” - mówi dyrektor Gerdes.

 

Poprzez bezpośrednią integrację nowego rozwiązania ze sklepem internetowym sprzedawca może uzyskać dostęp do różnych opcji raportowania w czasie rzeczywistym
i zarządzać danymi o bieżącym zamówieniu lub zasobami poszczególnych produktów.

 

Coraz więcej sprzedawców i firm dostrzega wagę płynności procesów dostaw dla swojego przedsiębiorstwa. Tradycyjne podejście, które było stosowane do indywidualnych kanałów sprzedaży, już od dawna nie spełniało oczekiwań nabywców i współczesnych konsumentów. Dzisiejsi konsumenci nie tylko chcą mieć możliwość dokonania zakupu towaru w dowolnym czasie i miejscu, ale także chcą mieć pewność, że towary zostaną dostarczone w dowolnym czasie i miejscu. Bez procesów logistycznych, które efektywnie sterują ruchem towarów za pośrednictwem wielu kanałów sprzedaży, byłoby to niemożliwe.

 

 

Źródło: DHL

 

 

 

Tagi:

e-usługi | DHL


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony