INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Jakie jest najlepsze rozwiązanie problemu ograniczonej przepustowości lotniska Chopina?

rozbudowa istniejącej sieci lotnisk

budowa nowego CPL

rozbudowa Modlina

duopol Modlin-Chopin

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Innowacje & Technologie


Amadeus przeprojektował internetowy proces rezerwacji linii Qantas poprawiając doświadczenia klientów

2018-05-10
     

Amadeus, we współpracy z australijskimi liniami lotniczymi Qantas, zakończył gruntowną przebudowę procesu rezerwacji online przewoźnika, zapewniając klientom bardziej spersonalizowane i intuicyjne cyfrowe doświadczenia.

 

W ramach wielofazowej przebudowy zakończonej w marcu 2018 roku, w celu poprawy internetowej obsługi klientów, wykorzystano rozwiązania technologiczne Amadeus obejmujące:

 

  • wyszukiwarkę i rezerwację dopasowaną do każdego odwiedzającego, dostarczającą odpowiednie oferty i unikalne informacje

  • funkcję proponującą podwyższenie klasy podróży poprzez dopłatę lub wymianę punktów, dające dostęp do łatwych i elastycznych dodatkowych opcji

  • interaktywną mapę „Dokąd mogę pojechać?”, która umożliwia klientom wyszukiwanie i odkrywanie miejsc podróży wykorzystując Classic Flight Rewards, Points Plus Pay lub gotówkę

  • gdy klient jest już zdecydowany na rezerwacje, taryfy są wyświetlane w przyjazny dla użytkownika sposób, dzięki czemu klienci mogą łatwo wybrać cenę i opcję, która najlepiej odpowiada ich potrzebom

  • dwuetapową rezerwację - ekspresową ścieżkę rezerwacji dla członków programu dla często podróżujących, dzięki której mogą oni szybko przejść od wyboru lotu do potwierdzenia rezerwacji.

 

Cyril Tetaz, Wiceprezes Wykonawczy ds. Linii Lotniczych w Amadeus Asia Pacific, powiedział: „Przeciętny podróżny w trakcie planowania wyjazdu odwiedza średnio 38 stron internetowych, dlatego dla linii lotniczych ważne jest oferowanie przyjaznej użytkownikowi platformy, która zachęci go do przejścia z osoby poszukującej do rezerwującej. Bardzo cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z takim partnerem jak Qantas, wspólnie wprowadzając innowacje pomagające znaleźć sposoby, dzięki którym doświadczenia klientów będą bardziej płynne. Z niecierpliwością czekamy na zacieśnienie tego partnerstwa.”

 

Uwieńczeniem tej cyfrowej przebudowy jest przedłużenie współpracy Amadeus z Qantas w zakresie systemu obsługi pasażerów Amadeus Altéa (PSS), z którego korzysta obecnie ponad 140 najlepszych linii lotniczych na całym świecie. Qantas rozszerza również swoją umowę z Amadeus, zapewniając biurom podróży korzystającym z systemów Amadeus na całym świecie dostęp do taryf, rozkładów lotów i usług Qantas.

 

 

Źródło: Amadeus

 

 

 

Tagi:

Amadeus | Qantas Airways | Innowacje


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony