INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Czy rozbudowa lotniska w Radomiu jest właściwym rozwiązaniem problemów infrastrukturalnych w aglomeracji warszawskiej?

Tak, jestem przekonany, że to dobry pomysł

Trudno powiedzieć, czas pokaże

Mam poważne wątpliwości, zabrakło głębszych analiz i konsultacji z przewoźnikami

Nie, to fatalny pomysł z punktu widzenia przewoźników i pasażerów

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Wiadomości


Emirates: Szersze fotele w klasie biznes na pokładzie Boeinga 777

2018-03-09
     

Klasa biznes na pokładzie dwuklasowego Boeinga 777-200LR Emirates w układzie foteli 2-2-2. Pierwszy lot po modernizacji samolotów już 6 marca do Fort Lauderdale

 

Linie Emirates zaprezentowały nową kabinę klasy biznes na pokładzie samolotu Boeing 777-200LR z nowymi, szerszymi fotelami po raz pierwszy w układzie 2-2-2.

 

Przewoźnik zainwestował ponad 150 mln dolarów w modernizację swoich dziesięciu Boeingów 777-200LR.

 

W zmodernizowanych samolotach zastosowano konfigurację dwuklasową, która mieści 38 rozkładanych do pozycji leżącej foteli w klasie biznes i 264 miejsca w klasie ekonomicznej. O ile nowe siedzenia w klasie biznes Emirates nie różnią się budową ani kształtem od poprzednich, są o 5 centymetrów szersze, zapewniając jeszcze wygodniejszą podróż. Fotele zachowały wykończenie w kolorze szampańskim i wzór w romby wyszyty na pokryciu wykonanym z naturalnej skóry oraz ergonomiczne zagłówki wprowadzone w najnowszych Boeingach 777 Emirates w listopadzie.

 

Odległość między fotelami w klasie biznes wynosi 72 cale (ok. 182 cm), a ponadto można rozłożyć je do pełnej pozycji leżącej. Fotel został także wyposażony w ekran dotykowy do regulacji położenia i sterowania systemem rozrywki pokładowej, możliwość regulacji oświetlenia, przegrody między siedzeniami, miejsce na obuwie, podnóżek i podręczny barek.

 

U podstawy modernizacji samolotów Emirates leżały luksus i komfort podróży – aby zapewnić pasażerom poczucie większej przestrzeni i swobody, znad środkowego rzędu foteli zostały usunięte schowki bagażowe. W kabinie znajdują się elektroniczne okna i system rozrywki pokładowej z największymi ekranami dostępnymi w klasie biznes o przekątnej 23 cali.

 

Ponadto kabinę ozdabia charakterystyczny dla najnowszych samolotów Emirates motyw artystyczny drzewa z gatunku prosopis cineraria uznawanego za drzewo narodowe Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

 

Nowa kabina klasy biznes została także wyposażona we wspólną przestrzeń wypoczynkową, dostępną jedynie w samolotach Boeing 777-200LR. W minisalonie na pasażerów czekają przekąski w postaci chrupków, kanapek i owoców oraz napoje, którymi mogą częstować się w trakcie lotu.

 

Oferta stanowi uzupełnienie menu inspirowanych regionalnymi potrawami posiłków przyrządzanych przez najlepszych szefów kuchni Emirates i podawanych z najbardziej ekskluzywnymi winami, szampanami i alkoholami wysokoprocentowymi.

 

Odnowione zostały także fotele w klasie ekonomicznej na pokładzie samolotów 777-200LR, zgodnie z obecną jasnoszarą i niebieską kolorystyką kabiny. Ergonomiczne siedzenia zostały wyposażone w zagłówki z naturalnej skóry, których elastyczne panele boczne można regulować w pionie dla maksymalnej wygody. Pasażerowie mają do dyspozycji 3 tysiące kanałów w systemie rozrywki pokładowej ice oferującym 600 filmów, przeszło 200 godzin programów telewizyjnych i tysiące utworów muzycznych każdego miesiąca. We wszystkich klasach jest także dostęp do Internetu bezprzewodowego i telewizji na żywo.

 

Pierwszy lot Boeinga 777-200LR w nowej konfiguracji odbędzie się 6 marca do Fort Lauderdale. Będzie to pierwszy z dziesięciu samolotów, które zostaną zmodernizowane w tym roku. Odnowione Boeingi 777-200LR pojawią się na kilku trasach, w tym do ostatniego kierunku zapowiedzianego przez Emirates – Santiago w Chile.

 

 

Źródło: Emirates

 

 

 

Tagi:

Emirates | Fotele | Kabina pasażerska | Kabina


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony