INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Czy rozbudowa lotniska w Radomiu jest właściwym rozwiązaniem problemów infrastrukturalnych w aglomeracji warszawskiej?

Tak, jestem przekonany, że to dobry pomysł

Trudno powiedzieć, czas pokaże

Mam poważne wątpliwości, zabrakło głębszych analiz i konsultacji z przewoźnikami

Nie, to fatalny pomysł z punktu widzenia przewoźników i pasażerów

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Wiadomości


Wyniki przewoźników rozkładowych na rynku polskim w pierwszej połowie 2018

Marek Serafin, 2018-11-05
     

Syntetycznie omówione wyniki...

 

W naszych comiesięcznych Barometrach Rynku Polskiego dość dokładnie śledzimy wyniki naszego rynku, przede wszystkim, z punktu widzenia portów lotniczych. Publikowane kwartalnie przez ULC dane pozwalają wzbogacić naszą wiedzę o istotne elementy. Kilka dni temu opisaliśmy rozwój sytuacji na rynku przewozów charterowych. Dziś postaramy się syntetycznie omówić sytuację na rynku przewozów rozkładowych, z punktu widzenia przewoźników oraz indeks wzrostu liczby pasażerów, ale nie obsłużonych przez porty, ale „rzeczywistych”, czyli po wyeliminowaniu efektu podwójnego liczenia pasażerów krajowych. Pokażemy też jak kształtowały się Seat Factory, czyli współczynniki wykorzystania oferowanych foteli. To nieco inny współczynnik niż Load Factor, który uwzględnia nie liczbę oferowanych foteli i liczbę foteli wykorzystanych, ale pracę przewozową, mierzoną w RPK i oferowanie mierzone w ASK.

 

Przewozy rozkładowe najważniejszych graczy, przewozy rozkładowe łączne oraz ruch z/do Polski rozkładowy plus charterowy.

 

Przewoźnik/Grupa

Przewozy w tys.

Indeks do 2017

SF w %

Zmiana w ppct.

FR

5 544,0

112,2

89,0

+-0

W6

4 149,1

120,5!

80,6!!

-4,7!!

LO

3 974,0

132,35!!

70,5

-2,6!

Grupa LH z EW

1 461,1

106,0

68,8!

-1,3

Grupa AF/KL (bez HV)

432,2

114,3

85,2!

0,1

U2

412,7

95,6

91,7!

-0,5

DY

380,9

103,3

84,7

-3,1

SAS

212,2

99,4

60,2!

-2,5!

Enter Air

204,8

185,5

 

 

BA

149,7

113,7

77,6

0,9

EK

116,7

100,2

80,6

+-0

QR

110,5

141,2

72,4

-13,7!!

AY

108,6

119,2

69,6

-0,6

PS

96,2

129,1

66,7

-2,2

SU

93,9

95,5

61,0!

-6,2!!

Rozkładowe Razem

18 015,0

115,56!

 

 

Razem

19 877,0

118,1!!

 

 

 

 

Pełna treść opracowania dostępna jest w 

Analizy / Wyniki finansowe przewoźników

 

 

 

Tagi:

Przewozy | Finanse | Linie lotnicze | Pasażer


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony