INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Czy rozbudowa lotniska w Radomiu jest właściwym rozwiązaniem problemów infrastrukturalnych w aglomeracji warszawskiej?

Tak, jestem przekonany, że to dobry pomysł

Trudno powiedzieć, czas pokaże

Mam poważne wątpliwości, zabrakło głębszych analiz i konsultacji z przewoźnikami

Nie, to fatalny pomysł z punktu widzenia przewoźników i pasażerów

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Wiadomości


Brussels Airlines odmładzają flotę samolotów dalekiego zasięgu A330

2018-12-05
     

Linie Brussels Airlines inwestują wspólnie z Lufthansą w wymianę siedmiu z dziesięciu samolotów ze swojej floty dalekiego zasięgu Airbusów A330. W listopadzie z floty wycofano już jeden samolot, kolejny zostanie wycofany w grudniu a pozostałe będą opuszczać flotę w 2019 i 2020 roku.

 

W dotychczasowej 16 –letniej historii Brussels Airlines jest to najbardziej znaczący projekt inwestycyjny. Po raz pierwszy belgijska linia lotnicza operuje własnymi, nie leasingowanymi samolotami dalekiego zasięgu.

 

Dzięki nowym długodystansowym samolotom Brussels Airlines będą mogły zaoferować swoim pasażerom jeszcze większy komfort, wprowadzając bardziej wydajne i przyjazne dla środowiska samoloty. Oprócz nowych samolotów, Brussels Airlines inwestują w nowe wnętrza kabin we wszystkich trzech klasach, zapewniając jeszcze wyższy komfort podróży na trasach afrykańskich i północnoatlantyckich.

 

Po przeprowadzeniu w 2017 roku kompleksowych analiz obecnej i przyszłej siatki międzynarodowych połączeń Brussels, Lufthansa i Brussels Airlines uwzględniając potrzeby pasażerów, przewozy ładunków oraz dostępność samolotów na rynku zdecydowały o wyborze samolotów Airbus A330-300CEO.

 

Ten typ samolotu, z ekonomicznego i operacyjnego punktu widzenia ma przynieść belgijskiemu przewoźnikowi korzyści z uwagi na znacznie większy zasięg, niż jego obecna flota oraz większą maksymalną masę startową.

 

A330-300CEO będą wyposażone w silniki Rolls Royce Trent 700. W ten typ silników, który zużywa mniej paliwa, emituje mniej hałasu i CO2 wyposażone są samoloty kilku innych linii lotniczych grupy Lufthansa. Taka harmonizacja i standaryzacja ma wartość dodaną, znacznie zmniejszając złożoność prac obsługowych.

 

 

Źródło: Brussels Airlines

 

 

 

Tagi:

Samolot | Airbus | Brussels Airlines


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony