INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Wiadomości


Linie HOP! zmieniają nazwę na Air France HOP

2019-02-08
     

Grupa Air France KLM kontynuuje proces upraszczania struktury organizacyjnej i portfela swoich marek.

 

Linie Air France ogłosiły, że postanowiły zmienić nazwę handlową swojej linii-córki, która wykonuje loty regionalne (trasy krajowe oraz część tras europejskich). „HOP!” zmienia nazwę na „Air France HOP”.

 

Zmiana ma na celu wyraźniejsze powiązanie regionalnej oferty lotów z marką macierzystą Air France i wzmocnienie pozycji marki francuskiego przewoźnika. Dzięki nowemu oznakowaniu klienci nie będą mieli wątpliwości, że usługę lotu świadczy Air France. Zmiana nazewnictwa jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej Grupy AIR FRANCE KLM.

 

Podobnie jak projekt dotyczący wcielenia marki JOON do Air France, zmiana dotycząca HOP! jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej i portfela marek Grupy Air France KLM, aby zapewnić klientom większą przejrzystość i spójność z globalną ofertą handlową grupy.

 

Grupa Air France KLM opiera się na dwóch przewoźnikach, o silnych markach – francuskim Air France i holenderskim KLM, które mają własne spółki do obsługi lotów regionalnych: Air France HOP i KLM Cityhopper. Samoloty w tych barwach obsługują między innymi trasy do/z Warszawy, Gdańska, Krakowa i Wrocławia. Dodatkowo w ramach Grupy działa przewoźnik niskokosztowy pod marką Transavia, oferujący loty europejskie z portów bazowych we Francji i Holandii.

 

 „To kolejny krok na drodze do konsolidacji siły naszych marek oraz zwiększenia przejrzystości i rozpoznawalności oferty Grupy Air France KLM. Siatka lotów krajowych oraz przeloty regionalne w Europie, obsługiwane aktualnie przez HOP!, mają fundamentalną wartość dla modelu biznesowego Air France i są integralną częścią oferty o historycznym znaczeniu. W obliczu działań konkurencji na rynku lotów europejskich, musimy wzmocnić nasza markę i pozycję poprzez uproszczenie oferty i jej ściślejsze powiązanie z wartościami i atutami marki Air France. Jednocześnie chciałbym docenić zaangażowanie i profesjonalizm naszego personelu w HOP! Jestem przekonany, że wspólnie uczynimy markę Air France HOP lepiej rozpoznawalną i prawidłowo kojarzoną jako integralna część Air France.” - powiedział Benjamin Smith, prezes Grupy Air France KLM.

 

Uproszczone portfolio marek w Grupie Air France KLM ma zapewnić klientom większą przejrzystość oferowanych usług i spójność oferty. Od tej pory wszystkie działania komunikacyjne i marketingowe linii HOP! będą odbywały pod marką Air France HOP. Zmiana marki nie wpłynie na umowy pracowników zatrudnionych w spółce, a wszystkie loty dotychczas sprzedane na przeloty HOP! będą odbywały się bez zmian i żadnych utrudnień dla klientów.

 

 

Źródło: Air France

 

 

 

Tagi:

Air France | Hop! | Air France HOP


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony