INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Wiadomości


Linie lotnicze ANA pozostają partnerem programu CNN “Open Court”

2019-07-05
     

All Nippon Airways (ANA), największe japońskie 5-gwiazdkowe linie lotnicze od siedmiu lat współpracują z CNN International Commercial (CNNIC) w obszarze cross-platformowego sponsoringu programu "Open Court" i przedłużają współpracę na kolejny okres. Najbliższy czas dla obu podmiotów będzie bardzo istotny, ponieważ CNN w jeszcze większym stopniu będzie skupiać się na sporcie, w tym na ważnych imprezach odbywających się w Japonii – Igrzyskach Olimpijskich i Paraolimpiadzie w Tokio w 2020 roku.

 

W ramach tego partnerstwa ANA będą sponsorować program CNN "Open Court" poświęcony turniejom wielkoszlemowym w 2019 roku, jak i materiały wideo związane z tenisem oraz specjalną sekcję dotyczącą US Open na CNN Digital. Kampania jest częścią strategii ANA, która ma na celu zbudowanie relacji marki z tenisem, w tym sponsorowanie przez linie lotnicze Naomi Osaki, która odzwierciedla podstawowe wartości ANA, jakimi są japońskie korzenie i globalne ambicje. Dodatkowo, studio CNNIC Create wyprodukuje obrandowany kontent natywny na temat gwiazdy tenisa. Ponadto materiał zostanie wsparty przez użycie technologii WarnerMedia Launchpad, aby dotrzeć do kluczowych dla ANA odbiorców na platformach społecznościowych.

 

– Cieszymy się na myśl o przedłużeniu naszego długoterminowego, strategicznego partnerstwa z tak prestiżową marką, jak ANA. Poprzez transmisje programu Open Court podczas turniejów wielkoszlemowych docieramy do najważniejszej dla ANA grupy docelowej. Natomiast specjalnie przygotowane dla tej firmy rozwiązania marketingowe będą skupiały się na śledzeniu kolejnych kroków kariery Naomi Osaki, rosnącej megagwiazdy tenisa w Japonii. Prowadzona przez CCNIC kampania cross-platformowa wzmacnia wizerunek ANA, jako firmy silnie związanej ze sportem wśród publiczności naszej stacji, a także w odpowiedni sposób przekazuje wartości marki – mówi Sunita Rajan, Senior Vice President, Advertising Sales, w regionie Azji i Pacyfiku w CNN International Commercial.

 

– ANA współpracuje z osobami i organizacjami, które kierują się takimi wartościami jak: całkowite zaangażowanie w prowadzone projekty oraz gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Są to zasady, za którymi podążają pracownicy ANA z całego świata, a te wciąż inspirują do przekraczania kolejnych granic. Jest to dla nas ogromna przyjemność, że możemy połączyć swoje siły z jedną z najbardziej prestiżowych firm medialnych, aby rozpowszechniać miłość do sportu, a także promować wschodzącą, japońską gwiazdę tenisa, którą może podziwiać publiczność na całym świecie – powiedział Mitsuo Tomita, Senior Vice President, Marketing w ANA.

 

 

Źródło: CNN International Commercial

 

 

 

Tagi:

ANA | sport


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony