INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Wiadomości


Ryanair: Punktualność w październiku wyniosła 93% (z wyłączeniem ATC)

2019-11-07
     

Ryanair opublikował październikowe statystyki w zakresie obsługi klienta.

 

Punktualność Ryanaira wyniosła 93% (z wył. opóźnień spowodowanych przez ATC) w porównaniu do 90% w październiku 2018r.

 

Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu ATC spowodowały opóźnienia ponad 11,346 lotów Ryanaira (15%).

 

Ryanair opublikował także październikowe wyniki `Rate My Flight`, w których 87% z ponad 168.000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (92%), serwis na pokładzie (91%), wybór posiłków i napoji (85%) oraz proces wejścia na pokład (83%).

 

Październik - Rate My Flight

Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze

Ogólne wrażenie

87%

załoga pokładowa

92%

serwis na pokładzie

91%

Wybór posiłków i napoji

85%

proces wejścia na pokład

83%

 

Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:

 

“Ryanair przewiózł w październiku prawie 14 milionów pasażerów, a nasza punktualność na ponad 76.000 lotów wyniosła 93% (z wyłączeniem ATC). Niestety niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC miały olbrzymi wpływ na operacje lotnicze opóźniając około 15% lotów, w szczególności we Francji, Niemczech i Hiszpanii. Pomimo tego nasza punktualność zarówno rok do roku jak i miesiąc do miesiąca wzrosła.

 

Cieszymy się, że aż 87% pasażerów z ponad 168.000 respondentów ankiety „Rate my flight” oceniło październikową podróż Ryanairem „doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, aplikacja „Rate my flight” pozwala ocenić poszczególne aspekty w realnym czasie zaraz po wylądowaniu. Bardzo dziękujemy za wszystkie oceny, które są dla podstawą do stałej poprawy jakosci”

 

 

Źródło: Ryanair

 

 

 

Tagi:

Przewozy | Punktualność | Ryanair


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony