INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Czy rozbudowa lotniska w Radomiu jest właściwym rozwiązaniem problemów infrastrukturalnych w aglomeracji warszawskiej?

Tak, jestem przekonany, że to dobry pomysł

Trudno powiedzieć, czas pokaże

Mam poważne wątpliwości, zabrakło głębszych analiz i konsultacji z przewoźnikami

Nie, to fatalny pomysł z punktu widzenia przewoźników i pasażerów

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

Szkolenia i konferencje


CARS zaprasza na wykład gościnny Profesora Juergena Muellera

2018-09-20
     

Laboratorium Lotnictwa Cywilnego, Centrum Studiów Antymonopolowych i Regulacyjnych (CARS) ma zaszczyt zaprosić na wykład gościnny Profesora Juergena Muellera: The New Berlin Airport (BBI): Too late, too expensive and too small! A case study on the politics of airport construction.

 

Wykład poświęcony będzie historii budowy portu lotniczego BBI w tym przyczynom jej i niepowodzeń. Wykład odbędzie się w jeżyku angielskim, 19 października 2018 w Warszawie o godz. 17:00. Wstęp wolny. Więcej szczegółów znajduje się w załączonym plakacie.

 

Zgłoszenia uczestnictwa proszę przesyłać do końca 12 października 2018 r. do Pani Magdaleny Kiełkiewicz (mkielkiewicz@wz.uw.edu.pl).

 

Profesor Mueller zdobył stopień doktorski na Uniwersytecie Stanforda. Zajmował stanowisko naukowo-badawcze w Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB). Był także kierownikiem badan w Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung w Berlinie.

 

Był wykładowcą wielu uczelni, m.in. w Bonn, Paryżu, Sussex, na INSEAD, w Fontainbleau, Stanfordzie i Berkeley. Pracował jako starszy ekonomista w Biurze Rozwoju telekomunikacji Międzynarodowej Unii Telekomunikacyjnej (ITU). Wykładał także w Kolegium Europejskim i był europejskim koordynatorem międzynarodowego stowarzyszenia telekomunikacyjnego (ITS, www.itseurope.org). Obecnie jest emerytowanym profesorem Hochschule für Wirtschaft und Recht Berlin (HWR Berlin) gdzie kieruje projektem badawczym German Airport Performance (GAP). Wykłada także w Université Paris I Panthéon-Sorbonne.

 

W zakresie dotyczącym transportu lotniczego Profesor Mueller był głównym ekonomistą w badaniach `Cost of Air Traffic Control Delay` prowadzonych przez Association of European Airlines a także badaniach `ATC Delay and Airport Capacity Constraints` prowadzonych przez niemieckich użytkowników przestrzeni powietrznej. Był zaangażowany jako ekspert w projekcie badań nad przyszłym system kontroli ruchu lotniczego dla UE (Projekt Atlas). Aktualnie jest zaangażowany jako jeden z liderów w projekcie German Airport Performance (GAP, www.gap-projekt.de). Jest wiceprzewodniczącym German Aviation Research Society (GARS, www.garsonline.de). Był kierownikiem projektu badań nad siła rynkową portu lotniczego Amsterdam Schiphol prowadzonego dla holenderskich władz antymonopolowych (NMa). Dla tej instytucji koordynował też badania `Airport Benchmarking by Economic Regulators`. Był kierownikiem projektu badawczego `Benchmarking Avinor` dla norweskiego Ministerstwa Transportu i Komunikacji. Kierował pracami zespołu GARS poświęconego planowanemu raportowi dla Incheon International Airport Corporation (IIAC).

 

 

 

Źródło: CARS

 

 

 

Tagi:

CARS | Wykład | Uniwersytet Warszawski


powrót


Aby otrzymać dostęp do komentowania artykułów musisz się zalogować.

LOGIN

HASŁO




Jeżeli nie masz jeszcze konta, załóż je teraz

Rejestracja


Komentarze do tego artykułu:

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony