INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Jakie jest najlepsze rozwiązanie problemu ograniczonej przepustowości lotniska Chopina?

rozbudowa istniejącej sieci lotnisk

budowa nowego CPL

rozbudowa Modlina

duopol Modlin-Chopin

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

tag: Odpowiedzialność

 

Kraków Airport po raz 5. w Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”

2018-04-13

Krakowskie lotnisko znalazło się w gronie 9 małopolskich przedsiębiorstw, których praktyki z zakresu CSR zostały ujęte w 16. edycji Raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Wśród rekordowej liczby 11 praktyk Kraków Airport opisanych w tegorocznej publikacji znalazło się 5 praktyk długoletnich, prezentowanych w poprzednich edycjach Raportu i aż 6 działań zainicjowanych przez lotnisko w ubiegłym roku.

czytaj więcej

Przewoźnik syty i pasażer cały?

2017-09-14

Po raz kolejny w procesie legislacyjnym znalazło się prawo lotnicze z 2013 r. Celem zmian ma być przede wszystkim jego dostosowanie do dyrektyw i rozporządzeń Unii Europejskiej. Nowelizacja dotyczy jednak też praw pasażerów lotniczych, a propozycja nowych przepisów nie idzie po myśli tych ostatnich.

czytaj więcej

Według Trybunał Sprawiedliwości UE - konsument najważniejszy

2017-04-14

Część I.  Brak równowagi

Rynek pasażerski od lat się rozrasta. Podróż samolotem przestaje nam się kojarzyć tylko z ekskluzywnymi wakacjami czy rejsami biznesowymi, które są dostępne dla nielicznych. Praca zagranicą i atrakcyjne ceny przelotów to główne impulsy do rozwoju konsumenckiego rynku przelotów pasażerskich. Nikogo nie powinno więc dziwić, że spory pasażerów z liniami lotniczymi to już w zasadzie chleb powszedni. I to chleb, który wielu może wyżywić. 

czytaj więcej

Usterka techniczna - ostatecznie nienadzwyczajna

2017-02-23

Czy awaria samolotu 10.000 km od macierzystego lotniska linii lotniczej zwalnia ją od wypłaty odszkodowania pasażerom? ETS nie ma wątpliwości.

czytaj więcej

Usterka techniczna - ostatecznie nienadzwyczajna

2017-02-23

Czy awaria samolotu 10.000 km od macierzystego lotniska linii lotniczej zwalnia ją od wypłaty odszkodowania pasażerom? ETS nie ma wątpliwości.

czytaj więcej

Czas przylotu w prawniczej mgle

2017-02-09

Ile trwają niedogodności pasażera opóźnionego lotu? I dlaczego warto korzystać ze standardów wypracowanych przez branżę lotniczą?

czytaj więcej

ETS - Prokonsumencki Trybunał Sprawiedliwości

2017-01-26

Ponad 80 sporów sądowych dotyczących praw pasażerów lotniczych trafiło do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Przewodni kierunek orzecznictwa jest wyraźny i pozostaje stały.

czytaj więcej

ETS - Prokonsumencki Trybunał Sprawiedliwości

2017-01-26

Ponad 80 sporów sądowych dotyczących praw pasażerów lotniczych trafiło do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Przewodni kierunek orzecznictwa jest wyraźny i pozostaje stały.

czytaj więcej

Odpowiedzialność prawna użytkownika drona

2017-01-24

W Wielkiej Brytanii niecałe 2 lata temu miał miejsce bardzo przykry wypadek. 18 miesięczny chłopczyk stracił oko po tym, jak znajomy jego rodziców utracił kontrolę nad dronem. Dron uderzył chłopca w oko śmigłem.

czytaj więcej

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony