tag: BBSG
2017-02-14
Czas na kluczowe decyzje
Rzeczywiście wygląda na to, że obecnie podejmowane są, a może raczej będą podejmowane fundamentalne decyzje dla branży lotniczej, których „nie zepnie” żadna jednolita strategia. Choć można brać za dobrą monetę zdawkowe informacje wypływające z Ministerstwa Infrastruktury, że prace trwają, że jest zespół i że wkrótce propozycje względem centralnego portu lotniczego i strategii zostaną zaprezentowane.
2017-02-14
Czas na kluczowe decyzje
Rzeczywiście wygląda na to, że obecnie podejmowane są, a może raczej będą podejmowane fundamentalne decyzje dla branży lotniczej, których „nie zepnie” żadna jednolita strategia. Choć można brać za dobrą monetę zdawkowe informacje wypływające z Ministerstwa Infrastruktury, że prace trwają, że jest zespół i że wkrótce propozycje względem centralnego portu lotniczego i strategii zostaną zaprezentowane.
2016-11-10
W poprzednim artykule (Passenger journey czyli ścieżka pasażera - faza eksploracji) pisaliśmy o odkrywaniu i odtwarzaniu ścieżki doświadczeń pasażera. Kolejna faza prac nad doświadczeniem pasażera jest związana z wyciąganiem wniosków z badań i zebranego materiału, jak również pracą warsztatową. Dla osiągnięcia ostatecznego sukcesu konieczne jest przeprowadzenie obu tych etapów w sposób poprawny, rzetelny i wyczerpujący, gdyż są ze sobą bardzo silnie związane.
2016-11-03
Za każdą usługą kryją się procesy, które składają się na jej przebieg oraz skutkują tym, jak jest odbierana. W idealnym świecie procesy te są ze sobą ściśle powiązane i biegną równolegle.
2016-11-03
Za każdą usługą kryją się procesy, które składają się na jej przebieg oraz skutkują tym, jak jest odbierana. W idealnym świecie procesy te są ze sobą ściśle powiązane i biegną równolegle.
2016-10-20
Stale odczuwalna w branży lotniczej walka konkurencyjna o liczbę pasażerów i niższe koszty oraz presja innowacyjności wynikają z tempa zmian na rynkach i w zachowaniach konsumenckich. Ewoluują oczekiwania klientów, style konsumpcji, aspiracje, zwiększa się liczba dostępnych wariantów podróżowania. Zarządy portów lotniczych, które chcą osiągać większe zyski z ruchu pasażerskiego muszą dopasowywać ofertę do użytkowników (a nie odwrotnie) i zmienić podejście do stosowanych do tej pory metod i technik badań oraz interpretacji danych dotyczących potrzeb, oczekiwań i satysfakcji pasażerów. Prowadząc takie badania porty lotnicze muszą uwzględniać zasady projektowania usług i tworzenia bardziej efektywnych modeli biznesowych w oparciu o doświadczenie pasażera.
2016-10-20
Stale odczuwalna w branży lotniczej walka konkurencyjna o liczbę pasażerów i niższe koszty oraz presja innowacyjności wynikają z tempa zmian na rynkach i w zachowaniach konsumenckich. Ewoluują oczekiwania klientów, style konsumpcji, aspiracje, zwiększa się liczba dostępnych wariantów podróżowania. Zarządy portów lotniczych, które chcą osiągać większe zyski z ruchu pasażerskiego muszą dopasowywać ofertę do użytkowników (a nie odwrotnie) i zmienić podejście do stosowanych do tej pory metod i technik badań oraz interpretacji danych dotyczących potrzeb, oczekiwań i satysfakcji pasażerów. Prowadząc takie badania porty lotnicze muszą uwzględniać zasady projektowania usług i tworzenia bardziej efektywnych modeli biznesowych w oparciu o doświadczenie pasażera.
2016-10-13
Świat zmienia się na naszych oczach, a coraz szybsze tempo tych zmian wymyka się coraz częściej naszym dotychczasowym metodom jego oceny. W tym prostym stwierdzeniu leży zasadniczy powód, dla którego każda branża, nie tylko produkcyjna, ale i usługowa jest skazana na poszukiwanie innowacji. W przypadku transportu lotniczego chodzi nie tylko o innowację w wymiarze tradycyjnym - infrastrukturalnym i technologicznym, ale przede wszystkim tym związanym z pasażerem.
2016-10-13
Świat zmienia się na naszych oczach, a coraz szybsze tempo tych zmian wymyka się coraz częściej naszym dotychczasowym metodom jego oceny. W tym prostym stwierdzeniu leży zasadniczy powód, dla którego każda branża, nie tylko produkcyjna, ale i usługowa jest skazana na poszukiwanie innowacji. W przypadku transportu lotniczego chodzi nie tylko o innowację w wymiarze tradycyjnym - infrastrukturalnym i technologicznym, ale przede wszystkim tym związanym z pasażerem.
2013-03-08
To spotkanie odbyło się w siedzibie PAŻP i było poświęcone obecnej sytuacji i przyszłości PLL LOT. Wzięli w nim udział przedstawiciele: Sejmu (przewodniczący podkomisji ds. transportu lotniczego, ULC, linii lotniczych (LOT-u, Enter Air, Bingo), portów lotniczych i zaproszeni eksperci. Dyskusję moderował Pan Sebastian Gościniarek z BBSG.
2013-03-08
To spotkanie odbyło się w siedzibie PAŻP i było poświęcone obecnej sytuacji i przyszłości PLL LOT. Wzięli w nim udział przedstawiciele: Sejmu (przewodniczący podkomisji ds. transportu lotniczego, ULC, linii lotniczych (LOT-u, Enter Air, Bingo), portów lotniczych i zaproszeni eksperci. Dyskusję moderował Pan Sebastian Gościniarek z BBSG.
2012-10-23
W spotkaniu wzięli między innymi udział przedstawiciele Komisji Sejmowej Infrastruktury, Ministerstwa Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej, ULC, portów lotniczych, linii lotniczych, świata nauki. Było ono organizowane wspólnie przez PwC, BBSG i portal PRTL.pl.
2012-10-23
W spotkaniu wzięli między innymi udział przedstawiciele Komisji Sejmowej Infrastruktury, Ministerstwa Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej, ULC, portów lotniczych, linii lotniczych, świata nauki. Było ono organizowane wspólnie przez PwC, BBSG i portal PRTL.pl.