INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

tag: BBSG

 

Nie chodzi o to, żeby strategia była, ale żeby była użyteczna

2017-02-14

Czas na kluczowe decyzje

Rzeczywiście wygląda na to, że obecnie podejmowane są, a może raczej będą podejmowane fundamentalne decyzje dla branży lotniczej, których „nie zepnie” żadna jednolita strategia. Choć można brać za dobrą monetę zdawkowe informacje wypływające z Ministerstwa Infrastruktury, że prace trwają, że jest zespół i że wkrótce propozycje względem centralnego portu lotniczego i strategii zostaną zaprezentowane.

czytaj więcej

Nie chodzi o to, żeby strategia była, ale żeby była użyteczna

2017-02-14

Czas na kluczowe decyzje

Rzeczywiście wygląda na to, że obecnie podejmowane są, a może raczej będą podejmowane fundamentalne decyzje dla branży lotniczej, których „nie zepnie” żadna jednolita strategia. Choć można brać za dobrą monetę zdawkowe informacje wypływające z Ministerstwa Infrastruktury, że prace trwają, że jest zespół i że wkrótce propozycje względem centralnego portu lotniczego i strategii zostaną zaprezentowane.

czytaj więcej

Passenger journey czyli ścieżka pasażera - wnioskowanie krok po kroku

2016-11-10

W poprzednim artykule (Passenger journey czyli ścieżka pasażera - faza eksploracji) pisaliśmy o odkrywaniu i odtwarzaniu ścieżki doświadczeń pasażera. Kolejna faza prac nad doświadczeniem pasażera jest związana z wyciąganiem wniosków z badań i zebranego materiału, jak również pracą warsztatową. Dla osiągnięcia ostatecznego sukcesu konieczne jest przeprowadzenie obu tych etapów w sposób poprawny, rzetelny i wyczerpujący, gdyż są ze sobą bardzo silnie związane.

czytaj więcej

Passenger journey czyli ścieżka pasażera - faza eksploracji

2016-11-03

Za każdą usługą kryją się procesy, które składają się na jej przebieg oraz skutkują tym, jak jest odbierana. W idealnym świecie procesy te są ze sobą ściśle powiązane i biegną równolegle.

czytaj więcej

Passenger journey czyli ścieżka pasażera - faza eksploracji

2016-11-03

Za każdą usługą kryją się procesy, które składają się na jej przebieg oraz skutkują tym, jak jest odbierana. W idealnym świecie procesy te są ze sobą ściśle powiązane i biegną równolegle.

czytaj więcej

Doświadczenie pasażera w sektorze lotniczym - jak się je bada?

2016-10-20

Stale odczuwalna w branży lotniczej walka konkurencyjna o liczbę pasażerów i niższe koszty oraz presja innowacyjności wynikają z tempa zmian na rynkach i w zachowaniach konsumenckich. Ewoluują oczekiwania klientów, style konsumpcji, aspiracje, zwiększa się liczba dostępnych wariantów podróżowania. Zarządy portów lotniczych, które chcą osiągać większe zyski z ruchu pasażerskiego muszą dopasowywać ofertę do użytkowników (a nie odwrotnie) i zmienić podejście do stosowanych do tej pory metod i technik badań oraz interpretacji danych dotyczących potrzeb, oczekiwań i satysfakcji pasażerów. Prowadząc takie badania porty lotnicze muszą uwzględniać zasady projektowania usług i tworzenia bardziej efektywnych modeli biznesowych w oparciu o doświadczenie pasażera.

czytaj więcej

Doświadczenie pasażera w sektorze lotniczym - jak się je bada?

2016-10-20

Stale odczuwalna w branży lotniczej walka konkurencyjna o liczbę pasażerów i niższe koszty oraz presja innowacyjności wynikają z tempa zmian na rynkach i w zachowaniach konsumenckich. Ewoluują oczekiwania klientów, style konsumpcji, aspiracje, zwiększa się liczba dostępnych wariantów podróżowania. Zarządy portów lotniczych, które chcą osiągać większe zyski z ruchu pasażerskiego muszą dopasowywać ofertę do użytkowników (a nie odwrotnie) i zmienić podejście do stosowanych do tej pory metod i technik badań oraz interpretacji danych dotyczących potrzeb, oczekiwań i satysfakcji pasażerów. Prowadząc takie badania porty lotnicze muszą uwzględniać zasady projektowania usług i tworzenia bardziej efektywnych modeli biznesowych w oparciu o doświadczenie pasażera.

czytaj więcej

Dziś trzeba inaczej. Doświadczenie pasażera w sektorze lotniczym

2016-10-13

Świat zmienia się na naszych oczach, a coraz szybsze tempo tych zmian wymyka się coraz częściej naszym dotychczasowym metodom jego oceny. W tym prostym stwierdzeniu leży zasadniczy powód, dla którego każda branża, nie tylko produkcyjna, ale i usługowa jest skazana na poszukiwanie innowacji. W przypadku transportu lotniczego chodzi nie tylko o innowację w wymiarze tradycyjnym - infrastrukturalnym i technologicznym, ale przede wszystkim tym związanym z pasażerem.

czytaj więcej

Dziś trzeba inaczej. Doświadczenie pasażera w sektorze lotniczym

2016-10-13

Świat zmienia się na naszych oczach, a coraz szybsze tempo tych zmian wymyka się coraz częściej naszym dotychczasowym metodom jego oceny. W tym prostym stwierdzeniu leży zasadniczy powód, dla którego każda branża, nie tylko produkcyjna, ale i usługowa jest skazana na poszukiwanie innowacji. W przypadku transportu lotniczego chodzi nie tylko o innowację w wymiarze tradycyjnym - infrastrukturalnym i technologicznym, ale przede wszystkim tym związanym z pasażerem.

czytaj więcej

Sprawozdanie z piątego Aviation Breakfast

2013-03-08

To spotkanie odbyło się w siedzibie PAŻP i było poświęcone obecnej sytuacji i przyszłości PLL LOT. Wzięli w nim udział przedstawiciele: Sejmu (przewodniczący podkomisji ds. transportu lotniczego, ULC, linii lotniczych (LOT-u, Enter Air, Bingo), portów lotniczych i zaproszeni eksperci. Dyskusję moderował Pan Sebastian Gościniarek z BBSG.

czytaj więcej

Sprawozdanie z piątego Aviation Breakfast

2013-03-08

To spotkanie odbyło się w siedzibie PAŻP i było poświęcone obecnej sytuacji i przyszłości PLL LOT. Wzięli w nim udział przedstawiciele: Sejmu (przewodniczący podkomisji ds. transportu lotniczego, ULC, linii lotniczych (LOT-u, Enter Air, Bingo), portów lotniczych i zaproszeni eksperci. Dyskusję moderował Pan Sebastian Gościniarek z BBSG.

czytaj więcej

IV Aviation Breakfast - „Polski rynek w roku 2013 - rozwój, stagnacja czy kryzys”

2012-10-23

W spotkaniu wzięli między innymi udział przedstawiciele Komisji Sejmowej Infrastruktury, Ministerstwa Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej, ULC, portów lotniczych, linii lotniczych, świata nauki. Było ono organizowane wspólnie przez PwC, BBSG i portal PRTL.pl.

czytaj więcej

IV Aviation Breakfast - „Polski rynek w roku 2013 - rozwój, stagnacja czy kryzys”

2012-10-23

W spotkaniu wzięli między innymi udział przedstawiciele Komisji Sejmowej Infrastruktury, Ministerstwa Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej, ULC, portów lotniczych, linii lotniczych, świata nauki. Było ono organizowane wspólnie przez PwC, BBSG i portal PRTL.pl.

czytaj więcej

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony