tag: IAG
2018-11-09
Iberia – zakończony okres „walki o przeżycie” początek okresu rozwoju. Prezydent Iberii, Luis Gallego, w trakcie spotkania szefów przewoźników – członków IAG z inwestorami, opisał obecną sytuację linii i jej strategię na nadchodzące lata.
2018-05-09
Zawirowania na rynku europejskim. A może już początek tsunami? Tym razem nie czekamy do piątku Dzieją się tak interesujące rzeczy, o tak ogromnym „rewolucyjnym” potencjale, że nie warto czekać.
2018-05-07
Grupa Lufthansy – sukcesy i zmiany. Grupa po świetnych, rekordowych wynikach finansowych w roku 2017, poinformowała niedawno, że również w pierwszym kwartale tego roku poprawiła je, szczególnie w swojej części siatkowej. Odnotowały one pozytywny EBIT. A w przypadku pierwszych trzech miesięcy roku musimy pamiętać, że w Europie to okres największego spowolnienia popytu.
2018-04-20
Oj dzieje się dzieje. A właściwie, najprawdopodobniej, dziać się będzie już niedługo.
2018-01-26
Flotowe plany daleko dystansowych gigantów. Szefowie dwóch wielkich grup IAG oraz AF/KLM ogłosili, ważne plany sprzętowe dotyczące flot dalekiego zasięgu.
2017-03-10
IAG zacznie w Barcelonie - rewolucja idzie przez Europę
Prezydent IAG, Willie Walsh ogłosił bardzo niedawno, że jego grupa rozpocznie tanie operacje dalekodystansowe z Barcelony w najbliższym sezonie letnim, najprawdopodobniej w czerwcu.
2017-03-10
IAG zacznie w Barcelonie - rewolucja idzie przez Europę
Prezydent IAG, Willie Walsh ogłosił bardzo niedawno, że jego grupa rozpocznie tanie operacje dalekodystansowe z Barcelony w najbliższym sezonie letnim, najprawdopodobniej w czerwcu.
2017-02-10
Początek roku daje okazje do opracowywania różnego rodzaju podsumowań i analiz. Dziś chcielibyśmy spojrzeć ma wyniki przewozowe trzech europejskich dominatorów pod nieco innych kontem. Chodzi o struktury ich siatek przewozowych z punktu widzenia geograficznego. Które regiony są dla nich najważniejsze, jakie wyniki, w poszczególnych regionach osiągają?
2017-01-05
Londyńskie dylematy
Aglomeracja londyńska jest największa na świecie, z punktu widzenia ruchu lotniczego. W roku 2015 sześć londyńskich lotnisk, łącznie z najmniejszym – Southend – obsłużyło 155 mln pasażerów!!! Największe z nich Heathrow, mniej niż połowę – 75 mln. Dla porównania trzy lotniska nowojorskie obsłużyły „jedynie” 125,5 mln pasażerów.
2017-01-05
Londyńskie dylematy
Aglomeracja londyńska jest największa na świecie, z punktu widzenia ruchu lotniczego. W roku 2015 sześć londyńskich lotnisk, łącznie z najmniejszym – Southend – obsłużyło 155 mln pasażerów!!! Największe z nich Heathrow, mniej niż połowę – 75 mln. Dla porównania trzy lotniska nowojorskie obsłużyły „jedynie” 125,5 mln pasażerów.
2016-11-25
Aer Lingus rośnie w siłę na Północnym Atlantyku
Potwierdza się to, co pisaliśmy komentując przejęcie Aer Lingusa przez IAG - że oznaczać ono będzie wykorzystywanie tej linii i jej hub-u w Dublinie, jako uzupełnienie i wzmocnienie siatki BA z „zapchanego” lotniska w Heathrow .
2016-11-25
Aer Lingus rośnie w siłę na Północnym Atlantyku
Potwierdza się to, co pisaliśmy komentując przejęcie Aer Lingusa przez IAG - że oznaczać ono będzie wykorzystywanie tej linii i jej hub-u w Dublinie, jako uzupełnienie i wzmocnienie siatki BA z „zapchanego” lotniska w Heathrow.
2016-11-04
Ze zrozumiałych względów warto śledzić wyniki linii i ich grup, które dominują na europejskim rynku lotniczym, czyli Grupy Lufthansy, IAG oraz Ryanaira. Pierwsza i trzecia mają też ogromny wpływ na sytuację na rynku polskim.
2016-11-04
Ze zrozumiałych względów warto śledzić wyniki linii i ich grup, które dominują na europejskim rynku lotniczym, czyli Grupy Lufthansy, IAG oraz Ryanaira. Pierwsza i trzecia mają też ogromny wpływ na sytuację na rynku polskim.