tag: SAS
2017-09-08
Fiasko strategii Air Berlin i praktyczny koniec tej linii oraz kolejna klęska „innej Alitalii” po raz kolejny stawiają pytanie o przyszłość europejskich przewoźników „middle seat” - linii, które sytuują się rynkowo pomiędzy wielkimi grupami globalnymi i tanimi/ultra-tanimi liniami.
2017-09-08
Fiasko strategii Air Berlin i praktyczny koniec tej linii oraz kolejna klęska „innej Alitalii” po raz kolejny stawiają pytanie o przyszłość europejskich przewoźników „middle seat” - linii, które sytuują się rynkowo pomiędzy wielkimi grupami globalnymi i tanimi/ultra-tanimi liniami.
2017-02-03
Wprowadzanie istotnych modyfikacji w strategii linii lotniczych w okresach świetnej koniunktury to niewątpliwie bardzo dobry pomysł. Po prostu ryzyko jest wtedy znacznie mniejsze, a skutki błędów relatywnie mniej dotkliwe. Dziś o dwóch przewoźnikach, z dwóch kontynentów. Zacznijmy od USA i ulubieńca wszystkich inwestorów Southwestu.
2017-02-03
Wprowadzanie istotnych modyfikacji w strategii linii lotniczych w okresach świetnej koniunktury to niewątpliwie bardzo dobry pomysł. Po prostu ryzyko jest wtedy znacznie mniejsze, a skutki błędów relatywnie mniej dotkliwe. Dziś o dwóch przewoźnikach, z dwóch kontynentów. Zacznijmy od USA i ulubieńca wszystkich inwestorów Southwestu.
2016-12-02
SAS stworzy tanią spółkę córkę?
Skandynawski przewoźnik potwierdził, że analizuje możliwość stworzenia taniej spółki córki, która adresowałaby swoją ofertę, do typowej klienteli tanich i ultra tanich linii, obsługując, przede wszystkim, ruch turystyczno-wakacyjny. Według informacji medialnych spółka taka byłaby założona poza Skandynawią, w jednym z „tańszych” krajów unijnych.
2016-12-02
SAS stworzy tanią spółkę córkę?
Skandynawski przewoźnik potwierdził, że analizuje możliwość stworzenia taniej spółki córki, która adresowałaby swoją ofertę, do typowej klienteli tanich i ultra tanich linii, obsługując, przede wszystkim, ruch turystyczno-wakacyjny. Według informacji medialnych spółka taka byłaby założona poza Skandynawią, w jednym z „tańszych” krajów unijnych.
2016-10-14
Dziś krótko skomentujemy aż cztery bardzo różne, ale ważne z punktu widzenia globalnego oraz polskiego rynku lotniczego wydarzenia.
2016-10-14
Dziś krótko skomentujemy aż cztery bardzo różne, ale ważne z punktu widzenia globalnego oraz polskiego rynku lotniczego wydarzenia.
2016-04-29
Kraków - Istambuł nieobsługiwaną trasą tygodnia według systemu Skyscanner i portalu annaaero
Jak już informowaliśmy od kilku miesięcy portal Anna.aero oraz Skyscanner ustalają trasę tygodnia, trasę, na której nie jest oferowane bezpośrednie połączenie lotnicze, natomiast w roku 2015, bardzo często sprawdzano, we wszystkich wyszukiwarkach, możliwości przelotu.
2016-04-29
Kraków - Istambuł nieobsługiwaną trasą tygodnia według systemu Skyscanner i portalu annaaero
Jak już informowaliśmy od kilku miesięcy portal Anna.aero oraz Skyscanner ustalają trasę tygodnia, trasę, na której nie jest oferowane bezpośrednie połączenie lotnicze, natomiast w roku 2015, bardzo często sprawdzano, we wszystkich wyszukiwarkach, możliwości przelotu.
2016-04-22
Norwegian w Irlandii
Norwegian, po ponad dwóch latach starań, uzyskał od władz USA tymczasową zgodę na operacje z/do tego kraju swojej irlandzkiej spółki-córki - Norwegian Air International (NAI). DOT przyznał, że postanowienia z umowy lotniczej USA - Unia Europejska, odnoszące się do kwestii pracowniczych, nie stanowią podstawy prawnej do odrzucenia aplikacji NAI.
2016-04-22
Norwegian w Irlandii
Norwegian, po ponad dwóch latach starań, uzyskał od władz USA tymczasową zgodę na operacje z/do tego kraju swojej irlandzkiej spółki-córki - Norwegian Air International (NAI). DOT przyznał, że postanowienia z umowy lotniczej USA - Unia Europejska, odnoszące się do kwestii pracowniczych, nie stanowią podstawy prawnej do odrzucenia aplikacji NAI.
2016-03-11
Nowa nisza rynkowa?
Dwa nowe polskie lotniska, mając poważne problemy ze znalezieniem „normalnych” użytkowników zwróciły się do małej polskiej prywatnej linii lotniczej - Sprint Air. Dysponuje ona aż dziesięcioma samolotami SAAB 340 w wersji cargo, ale również dwoma samolotami tego samego typu w wersji pasażerskiej.
2016-03-11
Nowa nisza rynkowa?
Dwa nowe polskie lotniska, mając poważne problemy ze znalezieniem „normalnych” użytkowników zwróciły się do małej polskiej prywatnej linii lotniczej - Sprint Air. Dysponuje ona aż dziesięcioma samolotami SAAB 340 w wersji cargo, ale również dwoma samolotami tego samego typu w wersji pasażerskiej.