INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Czy rozbudowa lotniska w Radomiu jest właściwym rozwiązaniem problemów infrastrukturalnych w aglomeracji warszawskiej?

Tak, jestem przekonany, że to dobry pomysł

Trudno powiedzieć, czas pokaże

Mam poważne wątpliwości, zabrakło głębszych analiz i konsultacji z przewoźnikami

Nie, to fatalny pomysł z punktu widzenia przewoźników i pasażerów

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

tag: Punktualność

 

LOT poprawił wyniki operacyjne

2018-09-14

W ciągu ostatnich 30 dni wskaźnik regularności połączeń LOT-u wyniósł aż 99,3 proc. W tym samym okresie wskaźnik punktualności osiągnął ok. 72 proc. W porównaniu z czerwcem br. oznacza to poprawę o ponad 10 punktów proc. i wedle dalszych prognoz, wyniki operacyjne będą rosły ponad europejską średnią.

czytaj więcej

Skycop: Pogorszenie punktualności oraz rosnąca liczba odwołanych lotów mogły tylko w czerwcu dotknąć niemal 320 tysięcy pasażerów PLL LOT

2018-07-23

Pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT mają ostatnio coraz więcej powodów do niezadowolenia. Narodowy przewoźnik lotniczy od początku roku boryka się z kolejnymi problemami. Oprócz głośnych zapowiedzi strajku pracowników m.in. podczas długiego weekendu majowego, wizerunkowi firmy nie pomagają coraz częstsze kłopoty z punktualnością oraz widoczne w mediach społecznościowych skargi klientów na ich obsługę.

czytaj więcej

Najlepsze lotniska na świecie – Ranking AirHelp Score

2018-06-12

Zestawienie AirHelp Score powstało na podstawie oceny w trzech kryteriach: punktualność, jakość obsługi oraz satysfakcja pasażerów. Hamad International Airport otwiera tegoroczny ranking. Sprawdź, jak uplasowały się w nim trzy największe polskie lotniska.

czytaj więcej

Ryanair: Punktualność w kwietniu wyniosłą 82%

2018-05-10

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce opublikowała kwietniowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

czytaj więcej

Irlandzka machina lotnicza zaczęła zgrzytać

2017-09-21

Odwołane rejsy we wrześniu i październiku br. dotkną blisko 400.000 pasażerów Ryanaira. Wszystko przez brak pilotów a raczej bałagan w planowaniu i motywowaniu załóg przewoźnika.

czytaj więcej

Ryanair: punktualność w maju wyniosła 90%

2017-06-16

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, opublikowała majowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:

czytaj więcej

ETS - Prokonsumencki Trybunał Sprawiedliwości

2017-01-26

Ponad 80 sporów sądowych dotyczących praw pasażerów lotniczych trafiło do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Przewodni kierunek orzecznictwa jest wyraźny i pozostaje stały.

czytaj więcej

ROZMOWA PRTL.pl

2017-01-17

Nadal będziemy otwierać połączenia z miast polskich do większych i średnich miast europejskich. Przybędzie także połączeń do słonecznych plaż południowej Europy. Zwiększymy częstotliwość na wielu dotychczasowych trasach - mówi Johan Eidhagen, Dyrektor Marketingu Wizz Air w rozmowie z Elżbietą Wiszniewską z PRTL.pl

czytaj więcej

Ścieżka dochodzenia… praw pasażerów lotniczych

2016-11-30

Drugi tekst o prawach pasażerów lotniczych w praktyce, czyli o stosowaniu rozporządzenia (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 roku, ustanawiającego wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów poświęcimy drogom ich dochodzenia.

czytaj więcej

Słuszne prawa pasażerów czy utrapienie linii lotniczych?

2016-10-25

Mija już ponad 3,5 roku, od kiedy Komisja Europejska (KE) wszczęła proces legislacyjny zmierzający do zmiany rozporządzenia (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 roku, ustanawiającego wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, a stare przepisy nadal obowiązują.

czytaj więcej

ROZMOWA PRTL.pl

2015-02-10

Pozytywny rok 2014 stał się impulsem do decyzji o zwiększeniu oferowania z portów regionalnych. Od letniego rozkładu na trasach z Wrocławia, Poznania do Kopenhagi oraz z Gdańska do Oslo zwiększamy ilość oferowanych miejsc, nawet do 60% -mówi Wanda Brociek, Dyrektor Generalny SAS w Polsce w rozmowie z Markiem Serafinem z PRTL.pl

czytaj więcej

Kilka uwag dotyczących odszkodowań pasażerskich na podstawie Rozporządzenia 261/2004 (WE) - droga sądowa czy postępowanie administracyjne przed Prezesem ULC?

2013-11-21

Pomimo prawie 10 lat obowiązywania Rozporządzenia 261/2004 (WE) ustanawiającego wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, uchylającego rozporządzenie (EWG) nr 295/91 z dnia 11 lutego 2004 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 46, str. 1), dalej - „Rozporządzenie” jego stosowanie w Polsce budzi w praktyce wciąż wiele emocji i wątpliwości.

czytaj więcej

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony