INFORMACJE

Rynek Lotniczy

Linie Lotnicze

Porty Lotnicze

Samoloty

Drony

Dostawcy Usług

Prawo

Turystyka

BRANŻA

Nawigacja powietrzna

Innowacje & Technologie

Personalne

Rozmowy PRTL.pl

Komentarz tygodnia

Aviation Breakfast

Polski Klub Lotniczy

Przegląd prasy

INNE

Księgarnia

Szkolenia i konferencje

Studenckie koła i org. lotnicze

Znajdź pracę

Katalog firm

Przydatne linki

REKLAMA





Sonda

Jakie jest najlepsze rozwiązanie problemu ograniczonej przepustowości lotniska Chopina?

rozbudowa istniejącej sieci lotnisk

budowa nowego CPL

rozbudowa Modlina

duopol Modlin-Chopin

Partnerzy portalu



Language selection


English Deutsch French Russian

tag: Punktualność

 

Najlepsze lotniska na świecie – Ranking AirHelp Score

2018-06-12

Zestawienie AirHelp Score powstało na podstawie oceny w trzech kryteriach: punktualność, jakość obsługi oraz satysfakcja pasażerów. Hamad International Airport otwiera tegoroczny ranking. Sprawdź, jak uplasowały się w nim trzy największe polskie lotniska.

czytaj więcej

Ryanair: Punktualność w kwietniu wyniosłą 82%

2018-05-10

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce opublikowała kwietniowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

czytaj więcej

Ryanair: Punktualność w marcu wyniosła 84%

2018-04-11

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce opublikowała marcowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod względem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

czytaj więcej

Ryanair: Punktualność w lutym wyniosła 86%

2018-03-16

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce opublikowała lutowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod wzgędem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

czytaj więcej

Ryanair: Punktualność w styczniu wyniosła 87%

2018-02-16

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce opublikowała styczniowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod względem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

czytaj więcej

Ryanair: punktualność w grudniu wyniosła 79%

2018-01-18

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce opublikowała grudniowe statystyki. Dane potwierdzają, iż Ryanair jest liderem pod względem obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie.

czytaj więcej

Finnair: 13,2% więcej pasażerów w październiku 2017

2017-11-09

W październiku br. linie Finnair zwiększyły oferowanie mierzone wskaźnikiem ASK o 16,8%, ruch mierzony w RPK wzrósł o 19,9%. Przewoźnik przewiózł w październiku 1,06 mln pasażerów, tj. o 13,2% więcej rdr. Współczynnik wykorzystania miejsc pasażerskich wzrósł o 2,1% do 82,0%.

czytaj więcej

Irlandzka machina lotnicza zaczęła zgrzytać

2017-09-21

Odwołane rejsy we wrześniu i październiku br. dotkną blisko 400.000 pasażerów Ryanaira. Wszystko przez brak pilotów a raczej bałagan w planowaniu i motywowaniu załóg przewoźnika.

czytaj więcej

Ryanair: punktualność w maju wyniosła 90%

2017-06-16

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, opublikowała majowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:

czytaj więcej

Ryanair: punktualność w maju wyniosła 90%

2017-06-16

Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, opublikowała majowe statystyki, które potwierdzają najwyższy poziom obsługi klienta wśród linii lotniczych w Europie:

czytaj więcej

ETS - Prokonsumencki Trybunał Sprawiedliwości

2017-01-26

Ponad 80 sporów sądowych dotyczących praw pasażerów lotniczych trafiło do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Przewodni kierunek orzecznictwa jest wyraźny i pozostaje stały.

czytaj więcej

ROZMOWA PRTL.pl

2017-01-17

Nadal będziemy otwierać połączenia z miast polskich do większych i średnich miast europejskich. Przybędzie także połączeń do słonecznych plaż południowej Europy. Zwiększymy częstotliwość na wielu dotychczasowych trasach - mówi Johan Eidhagen, Dyrektor Marketingu Wizz Air w rozmowie z Elżbietą Wiszniewską z PRTL.pl

czytaj więcej

Ścieżka dochodzenia… praw pasażerów lotniczych

2016-11-30

Drugi tekst o prawach pasażerów lotniczych w praktyce, czyli o stosowaniu rozporządzenia (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 roku, ustanawiającego wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów poświęcimy drogom ich dochodzenia.

czytaj więcej

Słuszne prawa pasażerów czy utrapienie linii lotniczych?

2016-10-25

Mija już ponad 3,5 roku, od kiedy Komisja Europejska (KE) wszczęła proces legislacyjny zmierzający do zmiany rozporządzenia (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 roku, ustanawiającego wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, a stare przepisy nadal obowiązują.

czytaj więcej

REKLAMA


REKLAMA



Informacje EKES



REKLAMA


Giełda transportowa
Clicktrans.pl







Home | O nas | Polityka prywatności | Korzystanie z serwisu | Reklama w portalu | Kontakt | Mapa strony