tag: Taryfa
2017-09-01
Szef Revenue Management American Airlines ogłosił bardzo niedawno, że najprawdopodobniej jego linia, w przyszłym roku, zacznie oferować taryfy „unbudled”, często zwane też „no-frills”.
2017-09-01
Szef Revenue Management American Airlines ogłosił bardzo niedawno, że najprawdopodobniej jego linia, w przyszłym roku, zacznie oferować taryfy „unbudled”, często zwane też „no-frills”.
2017-07-14
Informacja przekazana przez IATA, że linie lotnicze, członkowie tej organizacji zdecydowały o zaprzestaniu ustalania taryf YY z dniem 31.10.2018, brzmi mało interesująco i specjalistycznie. Ale ma ogromne symboliczne znaczenie. Pokazuje, jak ogromny proces zmian odbył się na międzynarodowym rynku lotniczym w ostatnich trzech dekadach.
2017-07-14
Informacja przekazana przez IATA, że linie lotnicze, członkowie tej organizacji zdecydowały o zaprzestaniu ustalania taryf YY z dniem 31.10.2018, brzmi mało interesująco i specjalistycznie. Ale ma ogromne symboliczne znaczenie. Pokazuje, jak ogromny proces zmian odbył się na międzynarodowym rynku lotniczym w ostatnich trzech dekadach.
2017-07-13
Ocenia się, że linie lotnicze pobierają rocznie miliardy euro różnych podatków, taks i opłat, których cześć powinna zostać zwrócona pasażerom. Niektórzy przewoźnicy starają się, aby pieniądze te na zawsze zostały u nich. Ostatni wyrok Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości (ETS) powinien to utrudnić.
2017-07-13
Ocenia się, że linie lotnicze pobierają rocznie miliardy euro różnych podatków, taks i opłat, których cześć powinna zostać zwrócona pasażerom. Niektórzy przewoźnicy starają się, aby pieniądze te na zawsze zostały u nich. Ostatni wyrok Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości (ETS) powinien to utrudnić.
2015-09-04
LOT - zgaduj zgadula
W ostatnich tygodniach piszemy tak często o naszym narodowym przewoźniku, gdyż najprawdopodobniej w najbliższych miesiącach będą decydowały się jego losy. A nie ma dla polskiego systemu transportu lotniczego ważniejszej sprawy, niż stabilny finansowo i zdolny do rentownego rozwoju LOT. Linii sieciowej bazowanej w Polsce nie zastąpi Ryanair, Wizz Air, czy nawet grupa Lufthansy.
2015-09-04
LOT - zgaduj zgadula
W ostatnich tygodniach piszemy tak często o naszym narodowym przewoźniku, gdyż najprawdopodobniej w najbliższych miesiącach będą decydowały się jego losy. A nie ma dla polskiego systemu transportu lotniczego ważniejszej sprawy, niż stabilny finansowo i zdolny do rentownego rozwoju LOT. Linii sieciowej bazowanej w Polsce nie zastąpi Ryanair, Wizz Air, czy nawet grupa Lufthansy.